فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید : 22 قسمت هایی از پاورپوینت : رویکرد تحقیقات بازار(رصد بازار) و رویکرد ممیزی بازار(رصد محیط و رقبا) در راستای تحقق: ـ شناسائی نیازهای جامعه (نیازها و انتظارات مشتریان) ـ شناسائی تحولات محیطی و تحلیل رقبا رویکرد تحقیقات بازار جهت شناسایی نیازهای جامعه (نیازها و انتظارات مشتریان) جهت شناسائی و بررسی نیازها و انتظارات مشتریان از رویکرد تحقیقات بازار با شناسنامه های فرآیند مرتبط، بشرح ذیل استفاده می گردد: • برگزاری کلینیکها • بررسی بازار نتایج تحقیقات بازار (بهره برداری از نتایج تحقیقات بازار در تدوین سایر استراتژیها و تصمیمات استراتژیک) • تعریف پروژه سمند سال LX •تعریف واریانتهای مختلف برای سمند • تعریف مجدد سمند SE در رده پائین تر از سمند LX و سورن و اصلاح تعریف تیپها بر اساس موتور ملی و موتورهای دوگانه سوز بر روی خودروهای خانواده سمند • تعریف و پیگیری پروژه خودرو دنا • تعریف خودرو سورن • رد شدن تعریف ...