پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

تحقیق موانع توسعه تجارت الکترونیک در ایران

تحقیق موانع توسعه تجارت الکترونیک در ایران

تحقیق موانع توسعه تجارت الکترونیک در ایران در حجم 33 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر: «تجارت الکترونیک، موانع گسترش در ایران در راه‌کارها[1]»: بخشی از این عوامل به طور فهرست وار عبارتند از: الف: ضعف شبکه ارتباطی داده‌ها و نبود پی بستر مناسب ملی در کشور، عدم وجود سیستم‌های سخت اقراری مناسب و نبود شرکت‌های خدماتی قوی پشتیبانی همه‌گیر جهت ایجاد نصب و نگهداری شبکه‌ها و سایت‌های مورد نیاز نه نقاط مختلف کشور. ب: همه‌گیر نبودن فرهنگ کاربری مناسب از کامپیوتر در بین عامه مردم ایران و گران بودن آن نسبت به درآمد در سطح کشور. ج: علاقه سنتی مردم به حضور فیزیکی در بازار به دلیل عدم اعتماد و ناآشنا بودن به اینگونه پدیده‌های نوین و دلایل فرهنگی. د: گستردگی فراوان مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و مؤسسات عرضه کننده کالا در مقایسه با سایر کشورهای توسعه یافته جهانی که ترس از بیکاری را در پی دارد. ه: عدم گسترش شبکه بانکداری الکترونیکی کشور. و: آشنا نبودن عامه مردم با کارتهای اعتباری و مزایای آن در مقایسه با پول نقد ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد