سال انتشار: 2017 تعداد صفحات: 26 صفحه فرمت فایل: PDF و ورد ترجمه: دانشکده موتورهای استرلینگ کد محصول:0255 چکیده: این مقاله نتایج آزمایش مقدماتی را برای طراحی واحد قدرت کمکی کامیون APU ارائه می کند که شامل موتور استرلینگ پیستون آزاد 1KW و چیلر جذب کننده اب- زئولیت 2KWt می باشد که از طریق گرمازدایی ناشی از ژاکت خنک کننده موتور تامین قدرت می شود. سیستم پروتوتایپ (اولیه) برای مطالعه دینامیک های تعاملاتی میان موتور استرلینگ و چیلر جذبی ساخته شده تا عملیات اجرایی چیلر در شرایط دمای محیطی نامناسب تعیین شود نتایج نشان دادند که بارگیری حرارتی پالسی شده از چیلر بر روی موتور موجب جرقه های قدرت موتور تا 110-115 % سطح قدرت درجه بندی شده می شود. متوسط COP ، 0.06 ± 0.42 برای جذب چیلر بدست آمد. یک تحقیق برای تسکین دادن تاثیرات منفی بافر پایین صورت گرفت و تخمین زده شد که حجم بافرِ 50 لیتر برای حداقل کردن تاثیرات کافی است. این حجم بصورت بالقوه می تواند بدست آید و در هنگام یکپارچه سازی ...