پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت در مورد چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه -44 اسلاید

پاورپوینت در مورد چشم اندازهای نوین در مدیریت روابط عمومی در تعامل با رسانه -44 اسلاید

قسمتی از اسلاید ها       پیوند روابط عمومی و رسانه هدف:   هدف اصلی از ارایه این مبحث، مطرح کردن فرایندهای چالش برانگیز حوزه روابط عمومی در ارتباط با رسانه های کشور است. بدین منظور ابتدا به کاربردهای رسانه در روابط عمومی و ملاحظات ضروری در کاربرد رسانه اشاره می شود. سپس با استفاده از واژه کلیدی افکار عمومی که حلقه ربط روابط عمومی و رسانه است، در باره پیوند روابط عمومی و رسانه حول محور افکار عمومی صحبت خواهیم کرد. مبحث دیگر، «رسانه ها و کنش های روابط عمومی» است.     کاربرد رسانه ها در روابط عمومی   •رسانه ها از اصلی ترین محیط های عمل حرفه ای روابط عمومی ها هستند. •در حال حاضر 40 درصد از رسانه ها و نشریات کشور به بخش خصوصی تعلق دارند و 60 درصد دیگر دولتی یا عمومی اند. •67 درصد ازاخبار و اطلاعاتی که در جامعه پخش و منتشر می شود مربوط به دستگاه ها و سازمانهای دولتی است.  سهم رسانه های ایران در تبلیغات بازرگانی از نظر ارزش ریالی بدین ترتیب است: •حوزه رسانه های پخشی، (شامل صدا وسیما و سینماها) تقریبا حدود 50 ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد