نوع فایل : پاورپوینت عنوان : نحوه مدیریت در سیستم های تجارت الکترونیک تعداد اسلاید قابل ویرایش: 26 چکیده تجارت الکترونیک پدیدهای نوین در عرصه تجارت است که بستر مناسب اطلاعاتی و ارتباطی را با حذف واسطهها و در پی آن افزایش قدرت خرید و پیدایش بازارهای جدید برای تولیدکنندگان و موسسات اقتصادی نوپا و رقابت سراسری همچنین سفارشی کردن محصولات و خدمات پشتیبانی قوی ایجاد می کند. سیستم های تجارت الکترونیک به سیستم هایی اطلاق می شود که کلیه عوامل و ابزارهای مورد نیاز برای ایجاد و راه اندازی کسب و کار تجاری بر روی بستر الکترونیکی (شبکه اینترنت) را فراهم میآورد. در مقایسه تجارت الکترونیک با نوع سنتی میتوان به مواردی چون سرعت گرفتن رقابت تجاری، همیشه باز بودن فروشگاه، ارتباط دائم با مشتری و شناخت رفتار مشتری و ... اشاره کرد که برتری تجارت الکترونیک را نسبت به تجارت سنتی نمایان میکند. در این تحقیق بعد از معرفی تجارت الکترونیک و بیان مزایا و معایب آن در مقایسه با تجارت سنتی به بررسی انواع و مدلهای تجارت الکترونیک و عوامل و موانع موفقیت در این نوع ...