پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت بررسی و تحلیل سیستم ادعا مشتری (claim management )

پاورپوینت بررسی و تحلیل سیستم ادعا مشتری (claim management )

بررسی و تحلیل سیستم ادعا مشتری (claim management )   نوع فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید قابل ویرایش: 23    مقدمه : عموما بین کارفرما و پیمانکار اختلافاتی بدلیل ناهماهنگی ­ ها، تاخیرات و مشکلات عدم نقدینگی و ... بوجود می ­ آید. این اختلافات در برخــی مـوارد منجر به وجود ادعا ( Claim ) می ­ گردد به نحـوی که پیـمانکار اعلان می ­ نماید به دلیل موارد خارج از قصور پیمانکار، متضرر شده است. لذا در این گونه موارد پیمانکار و کارفرمـا باید ادعا را به نحو مناسبی مدیریت کنند که این موضـوع بحـث اصلـی این تحقیق می ‌ باشد .   منابع؛ .1زاهدی، شمس السادات، تجزیه و تحلیل طراحی سیستم ها(مبانی سیستم های اطلاعات مدیریت)، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، چاپ دوم، 1387. .2  .http://www.noshaco.ir .h ttp://seasontd.ir .https://fa.wikipedia.org .https://www.youtube.com       ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد