بررسی و تحلیل سیستم ادعا مشتری (claim management ) نوع فایل: پاورپوینت تعداد اسلاید قابل ویرایش: 23 مقدمه : عموما بین کارفرما و پیمانکار اختلافاتی بدلیل ناهماهنگی ها، تاخیرات و مشکلات عدم نقدینگی و ... بوجود می آید. این اختلافات در برخــی مـوارد منجر به وجود ادعا ( Claim ) می گردد به نحـوی که پیـمانکار اعلان می نماید به دلیل موارد خارج از قصور پیمانکار، متضرر شده است. لذا در این گونه موارد پیمانکار و کارفرمـا باید ادعا را به نحو مناسبی مدیریت کنند که این موضـوع بحـث اصلـی این تحقیق می باشد . منابع؛ .1زاهدی، شمس السادات، تجزیه و تحلیل طراحی سیستم ها(مبانی سیستم های اطلاعات مدیریت)، انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی، چاپ دوم، 1387. .2 .http://www.noshaco.ir .h ttp://seasontd.ir .https://fa.wikipedia.org .https://www.youtube.com ...