تعداد صفحات:4 ورد سیر تاریخی مدیریت : مدیریت در دهه 1960 : مدیریت بر پایه اهداف ( MBO ) سیستمهای برنامه ریزی، پروژه سازی و بودجه ( PPBS ) نظریه y مدیریت، آموزش حساسیت و کشش، تقویت شاغل پرت ( Pert ) و ماتریس بی سی جی مدیریت در دهه 1970 : برنامه ریزی استراتژیک متمرکز، طرحهای سازمان ماتریسی، مدیریت هیأتی و مشاوره ای ، زمان نرمش پذیر و بودجه بندی بر پایه صفر. مدیریت در دهه 1980 : کارآفرینی سازمانی ، حلقه های کیفیت، نظریه Z ، سیستمهای انبارداری سروقت، 14 اصل دمینگ، گروههای خودگردان و مشاغل بد بو مدیریت در دهه 1990 : اتحادیه های استراتژیک، بهره برداری از قابلیت های محوری و اصلی پرداخت بر پایه عملکرد مدیریت کیفیت فراگیری ( TQM )، مهندسی مجدد سفارشی سازی ( انبوه ) رهبری بر پایه جاذبه، رهبری بر پایه تصویر سازی، هوش عاطفی، سازماندهی بدون مرز به سازمان های یادگیرنده، تأمین بیرونی مواد و خدمات و تفویض اختیار. مدیریت در دهه حاضر بر اساس مفاهیمی چون محاسن تعادل بین کار و خانواده، رهبری الکترونیکی سازمانهای تجاری، مدیریت، دانش و معنویت محل کار تاکید دارد. ...