خرده فروشی درتجارت الکترونیکی :محصولات وخدامت 110 صفحه اهدااف آموزش .1 توصیف خردهفروشی الکترونیکی (e-tailing) و مشخصات آن .2 تعریف و توصیف مدلهای اصلی کسب و کار خردهفروشی .3 توصیف نحوه عملکرد خدمات توریسم و مسافرتی Online و تأثیر آنها بر صنعت .4 بحث در مورد بازار استخدام Online ، از جمله مشارکتکنندگان، مزایا و محدودیتهای آن .5 توصیف خدمات املاک Online .6 بحث در مورد خدمات داد و ستد سهام به صورت Online .7 بحث در مورد بانکداری سایبر و امور مالی شخصی Online .8 توصیف تحویل عندالمطالبه توسط خواربارفروشیهای الکترونیکی .9 توصیف تحویل محصولات دیجیتال و سرگرمیهای Online .10 بحث در مورد دستیارهای مصرف کننده خردهفروشی مختلف از جمله دستیارهای خرید مقایسهای .11 تعیین عوامل بحرانی موفقیت و عدم موفقیت در تاکتیکهای باز دارنده برای خرده فروشی الکترونیکی و بازاریابی Online مستقیم .12 توصیف واسطهگری مجدد، تضاد کانال و شخصیسازی در خردهفروشی الکترونیکی ● ...