پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

تحقیق با عنوان انیمیشن

تحقیق با عنوان انیمیشن

22 صفحه word | قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپ بخشی از تحقیق آیا انیمیشن از زندگی شما جداست؟ خیر-انیمیشن در تمام لحظات زندگی با من است من بیشترین موضوع صحبتم با خانواده در مورد کار وانیمیشن است وخانواده مرا در این امر بسیار همراهی می نمایند. به خصوص همسرم که با من دسته و هم مسیر است. آیا جهانی شدن مهم است. آیا شما دوست دارید جهانی شوید؟ برای جهانی شدن چه باید کرد؟ هنرمند دوست دارد هنرش درجهان مورد استقبال قرار گیرد. هر هنری در ذات خودش جهانی است. هر انسانی قسمتی از جهان است و روز به روز کاملتر می شود. کمتر هنری است که برای فرهنگ خاص تولید شود. هنرهای خاصی در زمان خاص مربوط به یک جغرافیای خاص بودند.اما امروزه به خاطر ارتباطات تقریبا هیچ هنری مربوط به جغرافیای خاص نمی شود انسان به عنوان یک عنصر جهانی هر عنصری که تولید می کند برای دنیاست. بنابراین من هم مانند هر انسان دیگری دوست دارم که اثرم در دنیا دیده شود. زمانی انسان خود را با خانه /زمانی با شهر/ زمانی با کشور و در دوره ای دوست دارد خود را با سطح جهانی مقایسه کند تا متوجه شود جایگاهش در دنیا کجاس ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد