فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:157 اسلاید برخی از اسلایدها: مشکلات: •تکرار و اشباع موضوعی در برخی زمینه ها •رواج مسئله سازی و افول مسئله یابی •عدم عمق بخشی به پژوهش •حداقل نوآوری و خلاقیت پیامد ها: •عدم تولید دانش نو و مشارکت در پیشبرد علم •عدم سودمندی نتایج پژوهشها در فرایند توسعه •سلب اعتماد دولت و عدم اختصاص بودجه کافی •سلب اعتماد همگانی به مقوله پژوهش آیا نیل به مدارس بدون شکست تحصیلی ممکن است؟ •هم نظریه های یادگیری وهم تجربه های جهانی ( در چارچوب مدارس اثربخش)تایید کننده امکان دستیابی به مدارس بدون اتلاف و شکست هستند. • •، گزارش 2006 یونسکو از کیفیت آموزش درجهان حاکی از موفقیت تعداد زیادی کشور در از بین بردن مردودی در سطح مدارس خود می باشد. •مفهوم مدرسه اثربخش در جهان بازگو کننده مدرسه ای است که برای حذف ابعاد اتلاف آموزشی تلاش می کند . • •شاید بتوان نظریه یادگیری در حد تسلط بلوم نظریه پرداز بزرگ تعلیم و تربیت را برجسته ترین و مرتبط ترین نظریه دراین زمینه دانست . مفهوم &laq ...