پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک در ایران خودرو

فروش اینترنتی و تجارت الکترونیک در ایران خودرو

ارائه محصولات و خدمات جدید و کیفی و تلاش برای بقاء و نیز افزایش سهم بازار، چالش اساسی سازمان های امروزی است و عملاً مهم ترین دغدغه مدیران این سازمان ها، چگونگی مواجهه با این بحران ها و تدوین برنامه های راهبردی موثر، برای دستیابی به اثر بخش ترین و زودبازده ترین راه حل هاست. تجارت الکترونیکی هم یکی از همین برنامه های راهبردی، برای جهش در مسیر تعالی سازمان هاست و تجربه پیاده سازی تجارت الکترونیکی برای تمامی شرکت هایی که مانند ایران خودرو با شبکه وسیعی از توزیع کنندگان در ارتباط هستند و مایل به بهبود فرآیندهای مرتبط با چنین شبکه ای هستند می تواند مفید واقع شود . شرکت ایران خودرو با در اختیار داشتن شبکه وسیعی از توزیع کنندگان ( بیش از 2000 نمایندگی و فروشگاه در سراسر کشور) ، در حال حاضر بزرگ ترین شرکت تامین و توزیع قطعات و لوازم یدکی خودروهای تولیدی در گروه صنعتی ایران خودرو می باشد . ناگفته پیداست که داشتن تعاملات و همکاری های مثبت و سازنده با چنین شبکه توزیع گسترده ای تا چه اندازه باز انگاری های مداوم ایشان برای یافتن راههای بهبود و شیوه تعامل موثرتر را می طلبد . فرمت ورد تعداد صفحات 9 ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد