اقتصاد دیجیتالی جهانی به رشد درپذیرش فناوریهای اصلی، پویایی، محاسبات تودهای، استخراج دادهها هوش مصنوعی یا گسترش فضاهای اجتماعی گرایش دارد. این تأثیرات اقتصاد را به وجود میآورد و منجر به رشد تمایلاتی برای بدست آوردن ارزش (قیمت) است. راهبرد تجارت و دولت الکترونیکی به سهولت قابل برنامه ریزی نیست، اگرچه به عنوان یک راهبرد بنیادی، تجارت الکنرونیکی توسط بهترین توسعه دهنده بازار هدایت خواهد شد. به همین سبب، هدف این مطالعه برای نشان دادن مفاهیمی است که رسانههای در توسعه تجارت الکترونیکی دارد و فراهم کردن راه حلی پایا برای برای شرکتها و حتی دولتها در یک سبک/طریق، محیطی رسمی تعریف کردیم و مجموعهای از معمارهای نرم افزاری ارائه کردهایم که با آن میتوانیم ورودی اطلاعات در طرحهای دولت الکترونیکی را بدست آوریم که در یک بررسی موردی با نمونه نشان داده نشدهاند. فرمت: ورد تعداد صفحات: 13 ...