فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 38 قسمتی از پاورپوینت : کارکرد و وظایف حسابداری مدیریت The Managerial Accounting Function فراهم کردن اطلاعات برای هزینه یابی محصولات و خدمات (costing) فراهم کردن اطلاعات برای طرح ریزی و تصمیم گیری (Planning & Decision Making) فراهم کردن اطلاعات برای ارزیابی عملکرد (Performance Evaluation) اطلاعات برای: تعیین قیمت تمام شده محصولات و خدمات فراهم کردن اطلاعات برای هزینه یابی محصولات و خدمات با استفاده از روشهایی مانند: هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC) هزینه یابی هدف (Target Costing) qCosts of Quality محاسبه نتایج مالی جایگزینها (alternatives) و مشاهده تفاوت هزینه ها در جایگزینهای مختلف. حسابداری مدیریت با ثبت و گزارش قیمت تمام شده و هزینه های تاریخی ارتباط اندکی دارد و در مقابل بر پیش بینی و تخمین هزینه های آتی تمرکز بیشتری دارد. محرکهای هزینه ((Cost drivers: یک فعالیت معین که موجب ایجاد هزینه می گردد (یا هزینه ها را بوجود می آورد). هزینه ها ...