فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 27 قسمتی از پاورپوینت : •تعاریف بازار یابی •بازار یابی یعنی انجام فعالیتهائی مثل خرید و فروش کالا، حمل و نقل و انبار کردن. •بازاریابی به مجموعه ای از فعالیتهای بازرگانی اطلاق می شودکه، جریان کالاها و خدمات را از تولید کننده تا مصرف کننده یا استفاده کننده نهائی آن هدایت می کند. •بازار یابی عبارتست از فرایندی که طی آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله کالا و فایده با دیگران ، خواسته ها ونیازهای خود را تامین می کنند. •تعریف بازار یابی دربازرگانی پیشرفته به معنی طیف وسیعی از فعالیتهای تحقیقاتی ، طراحی، تدارکات ، تولید ، بیمه ، کنترل کیفیت ، انبارداری وآماده سازی برای مصرف،تعیین قیمت ، تعیین عوامل فروش ، شناسائی مشتری ، بسته بندی ، فروش و خدمات پس از فروش است؛ بطوریکه توزیع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزدیک را تسهیل نماید. •لزوم برنامه ریزی در بازاریابی • بهترین راهبردها (استراتژیها )،خ ...