فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 27 قسمتی از پاورپوینت : ارائـه مثال و تجربیات واقعی و عملی در حوزه انرژی برای شفافیت موضوع و درک عملی و باور آن - قابل تعمیم و الگوپذیری برای سایر بخش ها تاثیر قانون هدفمندی بر بازاریابی (بازمهندسی اصول، فرایندها، اولویتها، استراتژی ها و فعالیتها): حجم بازار و رشد بازار (رشد کل یا رشد بخش های بازار) تاثیر بر معیارهای بخش بندی بازار Segmentation منحنی عمر PLC ، ماتریس BCG و مدل توسعه بازار ANSOFF رفتار خرید مشتری Customer Behavior ، شاخص های رضایت مشتری در مدل KANO، مسئـولیت بازاریابی در تامین نیازهای اطلاعاتی مشتری و CRM آمیخته بازاریابی Marketing Mix üSWOT Analysis و تحلیل عوامل محیطی PESTE اثرات قیمت قبلی حامل های انرژی- کاملا منطقی و بدیهی رفتار خرید مشتری بی توجه به مصرف و رده انرژی در برچسب انرژی رفتار کانال توزیع و فروشنده سبد مدل و محصول تولیدکننده عدم تمرکز بر تولید مدلهای با رده انرژی بالا و کم مصرف عدم توجه یا توجه محدود به انرژی های ...