پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت در مورد ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت

پاورپوینت در مورد ابزارهای مدیریت و بهبود کیفیت

فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:66 اسلاید   برخی از اسلایدها: حالت تحت کنترل بودن فرایند، حالت طبیعی یک فرایند تولید نیست. بلکه یک دستاورد است که باید با تلاش و کوشش مداوم، واز طریق از بین بردن تک تک علل متغیرهای فرایند به آن دست یافت. ادواردز دمینگ بهبود مداوم کیفیت: تعاریف:    مشتری خارجی (خارج از دستگاه): مشتری یا کاربر اطلاعات که خارج از سازمان می‌باشد. مشتری داخلی: شخص و یا بخش دیگر از همان سازمان که اطلاعات را دریافت و استفاده می کند. توانایی اندازه‌گیری: میانگین توان دوم خطای فرآیند اندازه‌گیری نسبت به خطای کل مورد نظر کوچک است. پایداری فرآیند: وضعیتی که تغییرات فرآیند به طور کل شامل مؤلفه‌های تصادفی است. توانایی فرآیند: تغییرات تصادفی  یک فرآیند پایدار که از  مقتضیات و پارامتر های  مورد نظر مشتری  و از حدود ان تغییرات کوچکتر و کمتر است. بهبود مداوم کیفیت:   شناسایی مشخصه‌های مهم  محصول          از طر یق نظر سنجی از کاربران تهیه و گسترش روند نمای ف ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد