فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:24 اسلاید برخی از اسلایدها: فهرست: •تجارت الکترونیک •چند مدل درتجارت الکترونیک •مزایای تجارت الکترونیک •جایگاه تجارت الکترونیک در ایران •جایگاه تجارت الکترونیک در جهان •خدمات الکترونیکی در ایران •دلایل عقب ماندگی ایران در •قوانین •رتبه بندی امروزه هر گونه عملی که در آن از رایانه های شبکه شده کمک گرفته میشود (برای مثال خرید وفروش، انتقال ومبادله کالاها و خدمات یا اطلاعات) را میتوان جزء تجارت الکترونیک نامید. حجم تجارت الکترونیک B2B بر حجم تجارت الکترونیک B2C فزونی دارد ولی در کشورهای در حال توسعه در سطح پایینی باقی مانده است. تجارت الکترونیک B2B 90 درصد کل تجارت الکترونیک جهانی را تشکیل می دهد. منابع متفاوت در پیش بینی های مربوط به حجم معاملات B2B همسانی ندارند، ولی در توجه به رشد زیاد آن در چند سال آینده اتفاق رای وجود دارد. ...