لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 47 اسلاید قسمتی از متن .ppt : حاکمیت بالینی Clinical Governance مدیریت جامع کیفیت (TQM) مدیریت جامع کیفیت فلسفه ای است متمرکز بر روی مشتریها ، کیفیت محور ، مبتنی بر حقایق ، متکی بر تیم ها که برای دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان از طریق ارتقای مستمر فرایندها ، توسط مدیریت ارشد سازمان رهبری می شود تعریف نظام حاکمیت خدمات بالینی چارچوبی که در آن سازمان های ارایه کننده خدمت در قبال بهبود دایمی کیفیت پاسخگو بوده و با ایجاد محیطی که در آن تعالی در خدمات بالینی شکوفا می شود به صیانت از استانداردهای عالی خدمت می پردازند. آنچه از فلسفه TQMمی توان آموخت ! پیشگامی مدیران ، خصوصا ً مدیران ارشد ارتقای مستمر دانش و مهارت در گیری همه سازمان مشارکت همه کارکنان توجه به همه فرایندها توجه جدی و مستمر به مشتری ها بهبود مستمر و فراگیر فرایندها عملکرد مبتنی بر شواهد استانداردسازی و گسترش استانداردهای خدمت استفاده از ...