فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:43 اسلاید برخی از اسلایدها: راهبردهای تجارت الکترونیکی آمریکا : دسترسی سریع به اینترنت حمایت از مصرفکنندگان تسریع در گسترش اینترنت در کشورهای در حال توسعه تحقیق در زمینه اثرات سرمایه گذاری و گسترش استفاده از اینترنت راهبردهای در مالزی: EC ایجاد جامعه اطلاعاتی ایجاد اعتماد واطمینان برای مصرفکنندگان ایجاد محیط رقابتی برای بخش خصوصی توسعه توانمندیها توسعه منابع انسانی ایجاد ارتباط قوی با بازارهای آسیایی گسترش قابلیتهای ابر راهروهای چند رسانهای گسترش زبان انگلیسی استفاده از مزایای حاصل ازEC چین برای گسترش اینترنت وتجارت الکترونیکی ، چین با تحدیدهای زیر روبرو است : •تجاری : مالکیت دولت برای بسیاری از مراکز تجاری و محدودکردن بخش خصوصی از دسترسی به اطلاعات، از بکارگیری اینترنت در بخشهای تجاری جلوگیری میکند. •فساد مالی : فساد مالی هزینه زیادی را به تجارت اینترنتی وارد ساخته شده است .. ...