فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:70 اسلاید برخی از اسلایدها: ویژگیهای حاکم بر فضای کارآفرینی 1 . تخریب خلاق 2 . ایجاد سازمان جدید تحول در سازمانهای موجود: کارآفرینی سازمانی . فرصت:به هر گونه نیاز پاسخ داده نشده یا ناقص پاسخ داده شده جامعه به هر موقعیتی که سبب ایجاد یک شرکت جدید یا توسعه شرکت موجود نکته : موقعیت باید قابل کنترل توسط فرد و پیامد مثبت داشته باشد. تهدید به هر موقعیتی که قابل کنترل نبوده و پیامد منفی داشته باشد. (کروگر) دلایل گرایش دانشگاه ها به کارآفرینی دانشگاهی: کارآفرینی موتور توسعه اقتصادی است نفوذ کارآفرینی در تمام عرصه های اجتماعی و اقتصادی نفوذ کارآفرینی در تمام شرکت ها تبدیل جوامع صنعتی به اطلاعاتی مطرح شدن دانشگاه به عنوان نهاد تولید دانش فشارهای محیطی بر دانشگاه ها: کاهش بودجه های پژوهشی کاهش حمایت های مالی ...