لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی: Powerpoint نوع فایل: ppt (قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید: 25 اسلاید قسمتی از متن فایل دانلودی قیمت عبارت است از مبلغی که که شرکت بابت مبادله خاصی، از مشتری دریافت می کند و ممکن است شامل قیمت محصول، هزینه بارگیری ، حمل و نقل ، ضمانت و هزینه های مالی باشد که مشتری باید پرداخت کند. عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری نوع بازار قوانین و مداخلات دولت هزینه ها قیمت محصولات شرکت های رقیب Øروشهای عمومی قیمت گذاری روش اضافه بر هزینه تمام شده تعیین قیمت بر اساس قیمت جاری قیمت گذاری مناقصه ای قیمت گذاری کالاهای ابداعی .Aروش قیمت گذاری غیر نفوذی مثال : شرکت پولاروید .Bقیمت گذاری نفوذی مثال: شرکت «دل» قیمت گذاری مخرب شرکتها قیمت پایین تری را نسبت به رقیببانشان برای محصولات خود تعیین می کنند و می دانند که رقیبانشان نمی توانند با قیمت مشابهی محصول تولید کنند و سود ببرند ...