فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:200اسلاید بعضی از اسلایدها: 1- بازاریابی فرآیندی است که از طریق آن افراد و گروهها نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید و مبادله محصولات و ارزش با دیگران تأمین می کنند 2- بازاریابی دانش انطباق و همسـویی منابع انسانی ، مالی و فیزیکی سازمانها با خواست ها و نیازهای مشتری است . 3 -شناسایی ( مشتریان، رقبا و کل بازار )، شناساندن ( کالاها و خدمات به مشتریان) و ایجاد رضایت (برای مشتریان و خودمان). 4- همه تلاشهای نظاممند برای شناخت نظام بازار و اقدام مناسب نسبت به انواع تقاضاها با توجه به نظام ارزشی جامعه و هدفهای سازمان . اهداف بازاریابی: 1- به حداکثر رساندن سطح مصرف 2- به حداکثر رساندن رضایت مصرف کننده 3- به حداکثر رساندن حق انتخاب 4- به حداکثر رسان کیفیت زندگی اصول مشترک در تمامی تعاریفی که در خصوص بازاریابی ارائه گردیده و خواهد گردید را می توان به این صورت عنوان بندی نمود: عرضه و تقاضا میان دو نفر یا دو گروه صورت می پذیرد. فرآیند مبادله میان دو نفر یا دو گروه شکل می پذیرد. مبادله در صورتی محقق می گردد که ...