پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت درمورد فرضها و اصول ارتقای مستمر کیفیت -11 اسلاید

پاورپوینت درمورد فرضها و اصول ارتقای مستمر کیفیت -11 اسلاید

قسمتی از اسلاید ها       فرایندها و سیستم ها منشاء بیشتر مشکلات مربوط به کیفیت می با شند . سازمان:  پدیده اجتماعی است که بطور آگاهانه و هماهنگ شده و دارای حدود و ثغور نسبتاً مشخص بوده و برای تحقق هدف یا اهدافی بر اساس یک سری مبانی دائمی فعالیت می کند.  سیستم:  شامل مواد ، تجهیزات ، نیروی انسانی ، سیاستهای روش کار و فرهنگ سازمانی می باشد. براوردها نشان می دهد که 90% از مشکلات ، ناشی از سیستم و 10% مربوط به کارکنان می باشد. اگر عمکرد فرایندها و سیستمها درست باشد ، محصول یا خدمت بدون نقص خواهد بود. جدائی ارزیابی عملکرد کارکنان از ارزیابی عملکرد فرآیند و سیستمها نه تنها نتیجه بخش نبوده بلکه بازدارنده نیز می باشد. ارتقاء کیفیت فرآیندی است که پایان ندارد رضایت مشتری کارکنان سرمایه اصلی سازمان می باشد ارتقاء مستمر محتاج سنجش عملکرد می باشد. آموزش کارکنان و دادن قدرت و اختیار به آنها       و توضیحات مربوطه ... ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد