فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 20 قسمتی از پاورپوینت : ترویج الگوی مصرف در رسانه در جوامعی که به دنبال اقتصاد درونزا (Endogenous Economy) و توسعه (Development) جامعه براساس ظرفیتهای بومی خود هستند، انجام «اقدامات تعدیلکننده و اصلاحگرا» در قبال تنوع عرضهای که برای مصارف گوناگون از سوی رسانهها صورت میگیرد، ضرورت دارد. سواد رسانهای به معنای: •ارتقای سطح مهارت بهرهمندی از رسانه و ایجاد توان «تحلیلگری و گزینشگری» مخاطبان در مواجهه با رسانه •توسعه مهارتها و ارزشهای «شناختی، عاطفی و رفتاری» مرتبط با محیط اجتماعی و فرهنگ کشور خود و کشورهای دیگر •توجه به «مداخله فعال» در واکنش به رسانهها و اصلاح آنها. ویژگیهای برنامه سواد رسانهای مؤثر •سازمان یافته و مستمر است. •مبتنی بر پژ ...