فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 25 قسمتی از پاورپوینت : قیمت عبارت است از مبلغی که که شرکت بابت مبادله خاصی، از مشتری دریافت می کند و ممکن است شامل قیمت محصول، هزینه بارگیری ، حمل و نقل ، ضمانت و هزینه های مالی باشد که مشتری باید پرداخت کند. عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری نوع بازار قوانین و مداخلات دولت هزینه ها قیمت محصولات شرکت های رقیب روشهای عمومی قیمت گذاری روش اضافه بر هزینه تمام شده تعیین قیمت بر اساس قیمت جاری قیمت گذاری مناقصه ای قیمت گذاری کالاهای ابداعی .Aروش قیمت گذاری غیر نفوذی مثال : شرکت پولاروید .Bقیمت گذاری نفوذی مثال: شرکت «دل» قیمت گذاری مخرب شرکتها قیمت پایین تری را نسبت به رقیببانشان برای محصولات خود تعیین می کنند و می دانند که رقیبانشان نمی توانند با قیمت مشابهی محصول تولید کنند و سود ببرند. قیمت گذاری روانی .Aقیمت گذاری پرستیژی در ای ...