لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 92 اسلاید قسمتی از متن .ppt : ایده ها و پدیده های نوین در بازاریابی چالش های اساسی بازاریابیتغییر وتحول « معانی ،مبانی ،ملزومات ،محیط ها و مدیریت » در حوزه کسب وکار وبازارمدیریت دادوستد نیاز نیازمند عوامل رفع نیاز دادوستد چالش های اساسی بازاریابینسل نوین خریداران با ویژگیها ، انتظارات و رفتارهارهای متفاوتکاهش اثر بخشی عوامل ارتباطی وتبلیغاتحساس شدن صاحبان و مدیران ارشد و مالی بنگاه ها به هزینه های بازاریابی و بازدهی و بهره وری بازاریابیکهنگی سریع محصولات جدید و نرخ بالای شکست آنهاجابه جائی قدرت در بازار هاکاهش کنترل پذیری عناصر آمیزه بازاریابیگرایش به بازاریابی تاکتیکی وکوتاه مدتکاهش وفاداری مشتریان به برندها(شناسه ها) و بنگاه هافروپاشی بازاریابی کلیشه ایورود وخروج و ظهور وسقوط سازمانها،محصولات و شناسه ها (برندها)کمبود ایده های تازه اساسیکم رنگ شدن اخلاقیات در بازاریابی و فروشافزایش محدودیت ها ومحرومیت ...