لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 60 اسلاید قسمتی از متن .ppt مشتری مداری در هزاره سوم (رویکردهای نوین روابط عمومی و تبلیغات) محتوای سمینار آموزشی مفهوم مشتری مداری چراهای مشتری مداری؟ چرا همیشه حق با مشتری است؟ (The customer is allways right) هنر مشتری مداری چیست؟ چرا مشتریان شاکی باارزش ترین مشتریان هستند؟ رویکردهای نوین روابط عمومی (PR) شایستگی های مدیران روابط عمومی تکنیکهای نوین تبلیغات تاکتیک های نوین تبلیغات تاکتیک Win – Win در تبلیغات مفهوم مشتری مداری مهاتما گاندی می گوید: مشتری مهمترین بازدید کننده در محدودة کار ماست. او به ما وابسته نیست، ما به او وابسته هستیم. او مزاحم کار ما نیست، او هدف کار ماست. او یک بیگانه در کار نیست، او بخشی از آن است. ما با انجام کار برای او، لطفی در حق او نمی کنیم، اوست که با فراهم کردن این فرصت به ما لطف می کند. پرمودباترا نیز می گوید: مشتری مزاحمت نیست، او نان و کره ماست. او پول حقوق و منف ...