پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت مروری بر شعارها و نام‌های ۲۲ سال گذشته

پاورپوینت مروری بر شعارها و نام‌های ۲۲ سال گذشته‌

فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید : ۳۶   قسمت هایی از پاورپوینت :   پیام من این سال را «سال جهاد اقتصادی» نامگذاری میکنم و از مسئولان کشور، چه در دولت، چه در مجلس، چه در بخشهای دیگری که مربوط به مسائل اقتصادی میشوند و همچنین از ملت عزیزمان انتظار دارم که در عرصه‌ی اقتصادی با حرکتِ جهادگونه کار کنند، مجاهدت کنند.  علت برنامه دشمن برای ضربه زدن به ملت ایران به‌وسیله تحریم محوریت مسائل اقتصادی در اساسی‌ترین مسائل کشور هدف نمایش قدرت نظام اسلامی برای حل مشکلات اقتصادی نمایش الگوی پیشرفت در سایه اسلام برای دیگر ملت‌ها تلاش برای رسیدن به رتبه اول مشخص شده در سند چشم‌انداز     پیام من امسال را به عنوان سال «همت مضاعف و کار مضاعف» نامگذارى میکنم. علت  همت والاى انسان مسلمان همین است که در همه‌ى عرصه‌ها به بهترین‌ها دست پیدا کند.  کوچک بودن فعالیت‌های مسئولین و مردم به نسبت ظرفیت عظیم کشور برای دستیابی به پیشرفت و عدالت هدف پیمودن راه‌های نرفت ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد