پاورپوینت آماده طرح تکریم ارباب رجوع و جلب رضایت مراجعین برای رشته مدیریت در 144 اسلاید طراحی شده بخشی از مطالبی که در این پاورپوینت مورد بررسی قرار میگیرد به شرح زیر است: بخش اول: - جایگاه انسان در قرآن - ضرورت تکریم ارباب رجوع - تکریم ارباب رجوع نوعی مدیریت اسلامی بخش دوم: - مقدمه - پیشنهاد طرح - اهداف طرح تکریم ارباب رجوع - مبانی اعتقادی طرح تکریم ارباب رجوع - مفهوم تکریم - تعریف ارباب رجوع – تعریف مشتری - انواع ارباب رجوع - اهمیت ارباب رجوع – اهمیت مشتری - انواع نگرش به مشتری - جلب رضایت مشتری چیست ؟ بخش سوم: - هفت برنامه مصوب دولت به منظور تحول در نظام اداری ایران - پنج برنامه ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری - شفاف سازی و مستند سازی نحوه ارائه خدمات به ارباب رجوع - اطلاع رسانی از نحوه ارائه خدمات به مردم - تدوین منشور اخلاقی - بهبود و اصلاح روش های انجام کار - نظر سنجی از مراجعین - نظارت برحسن رفتار مراجعین - طرح تشویق و مواخذه کارکنان و... نکته:داخل فایل اصلی هیچ اسمی از سایت ما برده نمی شود نکته ۲:پ ...