این مطالعه برای ارزیابی استراتژیهای بازاریابی در بخش خدمات بیمه زندگی، نحوه افزایش فروش این استراتژیها و قابلیت خرید و فروش یک محصول که نهایتا به رضایت مشتری منتهی شود طراحی شده است. سناریوی بیمه با چالشهای متعددی از جمله افزایش هزینههای عملیاتی، فشارهای قانونی و زیرساختهای تکنولوژی غیرمنعطف روبرو است. این فشارها با رشد حقبیمه پایین تا متوسط و فشارهای در حال فزاینده شکایتهای قانونی همراه شده است. این مطالعه با در نظر گرفتن همه این موارد، تلاش میکند تا همه فاکتورهایی که استراتژیهای موثر بازاریابی کمک میکند را مورد مطالعه قرار دهد. این مقاله استراتژیهای بازاریابی متفاوتی را ارائه میدهد که در خدمات بیمه زندگی اتخاذ شدهاند تا محیط کسب و کار داخلی و خارجی شرکت را در نظر داشته باشند. استراتژی بازاریابی رویکرد اساسی است که واحدهای تجاری از آن برای رسیدن به اهداف خود استفاده میکنند و از تصمیمات وسیعی در مورد بازارهای هدف، موقعیت و ترکیب بازار و سطوح هزینههای بازاریابی تشکیل شده است. با رقابتی شدن هر چه بیشتر بخش خدما ...