این پاورپوینت باموضوع مدلهای بازاریابی و نحوه ایجاد خلاقیت در مدیریت آن با63 اسلاید باعناوین زیر: فصل اول -سیستم بازاریابی و انواع مدل های بازاریابی فصل دوم-چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی **تعریف سیستم سیستم عبارتست از مجموعه ای از اجزاء و عناصر که دارای هدف مشترک بوده و با یکدیگر روابط مستمر ، منطقی و متقابل دارند. **سیستم های فرعی یا زیر سیستم های سیستم بازاریابی 1- سیستم اطلاعات بازاریابی ( MIS ) 2- سیستم برنامه ریزی بازاریابی ( MPS ) 3- سیستم سازمانی بازاریابی ( MOS ) 4- سیستم کنترل بازاریابی ( MCS ) **سیستم اطلاعات بازاریابی این سیستم داده های لازم را در ارتباط با محیط درونی و بیرونی شرکت در زمینه های مختلف جمع آوری کرده ، پرورش داده و در اختیار مدیران قرار می دهد. **سیستم سازمانی بازاریابی این سیستم با طراحی ساختارهای سازمانی مناسب برای مؤسسات ، آنها را در استفاده بهتر از امکانات موجود و فرصت های پیش رو مدد می رساند **چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی تعریف خلاقیت خلاقیت ( Creativity ) عبارتست از : بکارگیری توانایی های ذهنی ب ...