دانلود مقاله ترجمه شده رشته مدیریت بازاریابی با عنوان، آینده بازاریابی فراتر از محدودیت های رشد بخشی از مقاله: پیش دید بازاریابی به عنوان یک رشته مدیریتی با وجود ی چالش موجود در کشمکش با رقابت در مورد مبادلات بازار در شکل توزیع کالا و خدمات سازمان ،.همچنان تا حد زیادی به سمت داخل جهت گیری میکند . تحقیقات بازار تقریبا به طور کامل در پیدا کردن فرصت های بیشتری برای فروش رقابتی و تجاری متمرکز شده است، و تحقیقات بازاریابی عمدتا تمرکز بر روی بهبود مهارت دارد.تنها اقلیتی از محققان بازاریابی، از جمله کسانی که در بازاریابی کلان فعالیت می کنند، نگاهی به درک قدرت بازاریابی در خارج از بخش های مدیریتی، دارند در حالیکه، بسیاری از حوزه های بازاریابی اجتماعی ، درستی تاثیر حاصل از شرکت را در مصرف کنندگان محرز فرض می نماید. اگر بازاریابی، هدف خاصی داشته باشد تا اطمینان حاصل کند که بازارهای کارآمد و جمعی و علنی مفید است، گرایش به انباشت ثروت خصوصی محدود می شود ؟ ، البته، این یک مشکل عرضه و تقاضا اقتصادی نیست ، ام ...