این پاورپوینت با موضوع تحقیفات تصمیم گیری در زمینه بازاریابی •فصل اول - نحوه تصمیم گیری در زمینه بازاریابی •فصل دوم - تحقیقات بازاریابی **سؤالات عمده پیش روی بازاریابان 1- چگونگی بخش بندی بازار و انتخاب بهترین بخش 2- چگونگی مزیت بخشی بر محصول 3- نحوه رفتار با مشتریان در مورد قیمت 4- و سؤالات متعدد دیگر در مورد آمیخته ها **برخی از ابزار و مفاهیم عمده بازاریابی بازاریاب ، مشتری احتمالی ، بازار هدف ، خواسته ، نیاز ، تقاضا ، محصول ، ارزش ، رضایت ، مبادله ، معامله ، روابط و شبکه ها ، کانال ها ، زنجیره عرصه ، رقابت ، محیط یازاریابی ، آمیخته ها و . . . **تصمیمات عمده بازاریابان در مورد چگونگی محصول 1- کیفیت محصول 5- بسته بندی آن 2- ویژگی های آن 6- برچسب محصول 3- طرح کالا 7- گسترش خط تولید 4- علامت ...