پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

تحقیق تحلیل مسئله حجاب در جامعه

تحقیق تحلیل مسئله حجاب در جامعه

دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، تحلیل مسئله حجاب در جامعه، بخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق : مقدمهمطمئناً تا بحال چنین سئوالاتی برای همه‌ی ما نه فقط برای زنان بلکه برای برخی از مردان هم به وجود آمده است. اینکه چرا زنان باید حجاب داشته باشند؟ اصلاً کجای قرآن نوشته شده که زن باید حجاب داشته باشد؟ چرا مردان هر کاری که دلشان می‌خواهد می‌کنند و همه‌ی محدودیت‌ها برای زنان در نظر گرفته شده است؟ چرا نمی‌گذارند همه آزاد باشند تا موضوع طبیعی و عادی شود و هیچ حساسیتی وجود نداشته باشد؟ مردم آنقدر سخت گرفته‌اند که حتی اگر زنی در خانه‌اش تنها باشد و بخواهد نماز بخواند می‌گویند باید حجاب داشته باشد، مگر خدا مرد است که از او هم باید حجاب گرفت؟ اصلاً بی‌حجاب بودن من چ ضرری برای دیگران دارد؟ من هر طور که دلم بخواهد لباس می‌پوشم و آرایش می‌کنم این به دیگران چه ربطی دارد؟ من که به قصد ایجاد انحراف و فساد آرایش نمی‌کنم از این گذشته چرا به مرد نمی‌گویند نگاه نکنید تا زنان مجبور نباشند خود را بپوشانند؟ اگر قرار است کسی از بی‌حجابی من م ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد