پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود ترجمه مقاله مدیریت بازاریابی رابطه ایاهمیت آن در توسعه برچسب خصوصی

دانلود ترجمه مقاله مدیریت بازاریابی رابطه ایاهمیت آن در توسعه برچسب خصوصی

دانلود-ترجمه-مقاله-مدیریت-بازاریابی-رابطه-ایاهمیت-آن-در-توسعه-برچسب-خصوصیدانلود ترجمه مقاله مدیریت بازاریابی رابطه ایاهمیت آن در توسعه برچسب خصوصی 
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد 
سال انتشار:2013
تعداد صفحه ترجمه:13
تعداد صفحه فایل انگلیسی:6

 موضوع انگلیسی :Relationship marketing management: Its importance in private
label extension
موضوع فارسی:دانلود ترجمه مقاله مدیریت بازاریابی رابطه ایاهمیت آن در توسعه برچسب خصوصی
چکیده انگلیسی:Relationship marketing aims to generate long-term profitable relationships between partners. In the context of
the convenience goods market, the present study considers private labels in traditional categories as a tool to
develop effective relationships. The main contribution of the study is the use of the relationship approach to
explain private label loyalty and the success of store brand extension strategies. Drawing upon a sample of 434
individual and using EQS software, this study shows that customer experience, satisfaction, trust, and commitment
to private labels play an important role in customer loyalty toward private labels in convenience goods,
increasing consumers' propensity to buy private labels in new categories such as durable goods. Generating
trust and commitment, which ultimately result in loyalty, is therefore a strategic goal and a source of longterm
profitability for retailers
چکیده فارسی:هدف بازاریابی رابطه ای، ایجاد روابط بلند مدت مفید بین همکاران می باشد. در زمینه ی راحتی بازار کالا، مطالعه ی حاضر، برچسب های خصوصی را در دسته بندی سنتی به عنوان ابزاری جهت توسعه موثر روابط، مطرح می کند. سهم اصلی از این مطالعه، استفاده از روش رابطه به توضیح وفاداری برچسب خصوصی و موفقیت استراتژی گسترش نام تجاری فروشگاه می باشد. طراحی بر اساس یک نمونه از 434 نفر و با استفاده از نرم افزار EQS، این مطالعه نشان می دهد که تجربه، رضایت، اعتماد، و تعهد مشتری به برچسب های خصوصی، یک نقش مهم در وفاداری مشتری نسبت به برچسب های خصوصی در راحتی کالا ، افزایش تمایل مصرف کنندگان به خرید برچسب های خصوصی در مقوله های جدید از قبیل کالاهای بادوام، ایفا می کند. ایجاد اعتماد و تعهد که در نهایت منجر به وفاداری شود، یک هدف استراتژیک و منبع سود دهی دراز مدت برای خرده فروشان می باشد.

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد