پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود ترجمه مقاله مدیریت کیفیت شرکت های برزیلی چگونه از مدیریت کیفیت استفاده می کنند؟

دانلود ترجمه مقاله مدیریت کیفیت شرکت های برزیلی چگونه از مدیریت کیفیت استفاده می کنند؟

دانلود-ترجمه-مقاله-مدیریت-کیفیت-شرکت-های-برزیلی-چگونه-از-مدیریت-کیفیت-استفاده-می-کنند؟دانلود ترجمه مقاله مدیریت کیفیت شرکت های برزیلی چگونه از مدیریت کیفیت استفاده می کنند؟ 
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد 
سال انتشار:2014
تعداد صفحه ترجمه:9
تعداد صفحه فایل انگلیسی:6

 موضوع انگلیسی :Quality Management: How do Brazilian Companies use it?
موضوع فارسی:دانلود ترجمه مقاله مدیریت کیفیت شرکت های برزیلی چگونه از مدیریت کیفیت استفاده می کنند؟
چکیده انگلیسی:For more than 30 years, Total Quality Management (TQM) has been recognized as strategic for organizations worldwide.
However, a significant number of Quality Management (QM) initiatives have still not been successful. Some authors argue that
this number can achieve more than 60% of the implemented cases. This paper aims at describing how Brazilian Companies use
Quality Management Practices. By conducting a survey with 125 respondents, the current status of Quality Management
Practices utilization in Brazil was investigated. The analysis of QM practices reveals that companies prefer the usage and give
more importance to soft practices such as teamwork and customer focus. On the other hand, companies give less importance to
and do not use hard practices such as Analysis of Variance and Six Sigma. According to the respondents, Brazilian companies
are at a middle stage of QM maturity level: more than 30% attest that their companies are at “inspection” age and less than 20%
state that their companies have achieved strategic quality management. This unsatisfactory level of QM maturity can mean that
Brazilian companies manage quality with more focus on inspection and control than quality assurance and strategic management.
Therefore “improvement” in this context can mean bringing the operation back to the standard than indeed improving the
standard. Finally, future research derived from these findings could investigate how QM practices would be effectively used and
help companies to achieve higher QM maturity levels and strategic quality management
چکیده فارسی:مدیریت کیفیت کل (TQM) در طی بیش از 30 سال به عنوان یک وضعیت راهبردی برای سازمان های سرتاسر دنیا به رسمیت شناخته شده است. با این حال شمار قابل توجهی از ابداعات و ابتکارات مدیریت کیفیت (QM) تاکنون موفقیت آمیز نبوده است. هدف از مقاله حاضر تشریح و توضیح چگونگی استفاده از شیوه های مدیریت کیفیت توسط برزیلی ها می باشد. با انجام یک نظرسنجی روی 125 پاسخگو، وضعیت کنونی کاربرد شیوه های مدیریت کیفیت در برزیل بررسی شد. تحلیل شیوه های QM نشان می دهد که شرکت ها استفاده از شیوه های نرم مثل کارگروهی و تمرکز بر مشتری  را ترجیح می دهند. به عبار ت دیگر شرکت ها برای شیوه های سخت مثل تحلیل واریانس و Six Sigma  اهمیت کمتری قائل هستند و از آن ها استفاده نمی کنند. براساس پاسخ دهنده ها، شرکت های برزیلی در مرحله میانی سطح بلوغ QM به سر می برند. بیش از 30% تصدیق کردند که شرکت آن ها در سن "بازرسی" قرار دارد و کمتر از 20% تأیید کردند که شرکت آن ها به مدیریت کیفیت راهبردی دست یافته است. این میزان نارضایت بخش از بلوغ QM به این معنی است که شرکت های برزیلی کیفیت را با تمرکز بیشتر بر بازرسی و کنترل در مقایسه با بیمه کیفیت و مدیریت راهبردی مدیریت می کنند. از این رو بهبود موقعیت می تواند به معنی برگرداندن  عملیات به استاندارد باشد تا در واقع بهبود عملیات. در نتیجه تحقیقات آینده حاصل از این یافته ها  می توانند استفاده کارآمد از این شیوه های  QM را بررسی کنند و به شرکت ها کمک کنند تا به میزان بلوغ QM بیشتر و مدیریت کیفیت راهبردی دست یابند

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد