پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

دانلود ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند

دانلود-ترجمه-مقاله-اثر-ابعاد-برند-خدمات-بر-وفاداری-به-برنددانلود ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند 
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد 
سال انتشار:2013
تعداد صفحه ترجمه:14
تعداد صفحه فایل انگلیسی:9

 موضوع انگلیسی :The effectsofservicebranddimensionsonbrandloyalty
موضوع فارسی:دانلود ترجمه مقاله اثر ابعاد برند خدمات بر وفاداری به برند
چکیده انگلیسی:The presentpaperusesamodified versionoftheServiceBrandVerdict(SBV)model.Theobjectiveofthe
study istoincorporateservicebrandloyaltyasanultimatedependentmeasureseenastheoutcomeof
consumers' evaluationofvariousservicebranddimensionsandcommunication,andtestthegeneral-
izability ofthemodified SBVmodelintwodifferentservicesectorsandculturalsettings.Twostudies
using on-linesurveydatawereconductedinDenmarkandNorwayintwodifferentserviceindustries
(airlinesandbanksrespectively).Previous findingssuggestingthatbrandevidencesignificantlyinfluences
consumer satisfaction,attitudeandbehaviouralloyaltytowardsservicebrandswereconfirmed. Moreover,
contrarytoprevious findings,controlledcommunicationelements(i.e.advertisingandpromotions)didnot
haveanyinfluenceoncustomersatisfactionwithservicebrands.However,thesamecommunication
elementsdirectlyandsignificantlyshapedcustomers'perceptionsofthevariousbranddimensionsandtheir
overallattitudetowardsthebrand
چکیده فارسی:مقالة حاضر شرحی اصلاح شده از مدل قضاوت برند خدمات (SBV) را بکار برده است. هدف از این مطالعه ترکیب کردن خدمات وفاداری برند را به عنوان یک نتیجه از ارزیابی مصرف کنندگان از انواع ابعاد برند خدمات و ارتباطات، و آزمودن تعمیم مدل (SBV) اصلاح شده در دو بخش مختلف خدمات و وضع فرهنگ است. دو مطالعه با استفاده از داده های نظرسنجی آنلاین در دو صنعت خدمات مختلف در دانمارک و نروژ (به ترتیب شرکت های هواپیمایی و بانک ها) انجام شد. یافته های پیشین نشان می دهند که شواهد برند به طور قابل توجهی رضایت مصرف کننده را تحت تاثیر قرار می دهد، نگرش و وفاداری رفتاری نسبت به نام های تجاری خدمات مورد تایید قرار گرفت. علاوه بر این، برخلاف یافته های پیشین، عناصر ارتباط کنترل شده (یعنی تبلیغات و ترویج ها) هیچ تاثیری بر رضایت مشتری با نام های تجاری خدمات ندارد. با این حال، عناصر همان ارتباط به طور مستقیم و قابل توجهی ادراک مشتریات از ابعاد گوناگون برند و نگرش کلی آنها نسبت به برند را شکل می دهد.

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد