پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود ترجمه مقاله نام تجاری با اندازه گیری نام تجاری واقعی

دانلود ترجمه مقاله نام تجاری با اندازه گیری نام تجاری واقعی

دانلود-ترجمه-مقاله-نام-تجاری-با-اندازه-گیری-نام-تجاری-واقعیدانلود ترجمه مقاله نام تجاری با اندازه گیری نام تجاری واقعی 
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد 
سال انتشار:2014
تعداد صفحه ترجمه:18
تعداد صفحه فایل انگلیسی:19

 موضوع انگلیسی :Measure Brand Resonance With The
TRUE Brand Compass
موضوع فارسی:دانلود ترجمه مقاله نام تجاری با اندازه گیری نام تجاری واقعی
چکیده انگلیسی:Brands Have To Work Harder Than Ever To Win Consumer Mindshare
Traditional brand metrics like purchase intent and satisfaction don’t provide enough
insight into who will win the battle for consumer mindshare. Marketers need to know
how their brand resonates with consumers in ways that drive preference, strong referrals,
and pricing power.
Marketers Must Build A TRUE Brand
Forrester’s advanced analytics reveal that brands that resonate with consumers are
considered trusted, remarkable, unmistakable, and essential (TRUE). A TRUE brand
has an emotional connection with consumers that protects it from competitive threats
and price discounting.
Trust Is The Dominant Driver Of Brand Resonance
All four TRUE dimensions work together to affect brand resonance. But when
prioritizing a dimension to focus on, marketers should begin with trust. Trust has the
highest independent relationship with brand resonance; without it, your brand will be
vulnerable to competitive activity
چکیده فارسی:علامت های تجاری همیشه منجر به پیروزی مصرف کننده بر اساس معیار های سنتی مانند قصد خریدن و رضایت را فراهم میی کند که برای مصرف کننده ، مناسب خواهد بود . بازاریابان باید بدانند که چگونه از نام تجاری خود با مصرف کنندهگان صحبت نموده و از صحبت آن را ابلاغ نموده و بتوانند قیمت گذاری مناسبی را داشته باشند . بازاریابان باید یک نام تجاری واقعی را بسازند . فورستر در تجزیه و تحلیل های پیشرفته خود نشان می دهد که برند هایی برای مصرف کنندگان شناخته شده هستند ، برای آنها قابل اعتماد بوده  و آنها ضروری در نظر می گیرند . یک نام تجاری واقعی ارتباط عاطفی با مصرف کننده بر قرار می کند که این محافظت از تهدیدات رقابتی را به دنبال دارد . اعتماد غاسب با نام تجاری است که آن را تتحت تاثیر قرار می دهد . اما وقتی اولویت ها برای بازاریابان با اعتماد شروع می شود ، اعتماد بیشتر ارتباط مستقل را با نام تجاری خواهد داشت و بدون آن ، نام تجای شما برای فعالیت های رقابتی آسیب پذیر خواهد بود .

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد