پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود ترجمه مقاله هدف قرار دادن دانشجویان در فیس بوک (برای تبلیغات)

دانلود ترجمه مقاله هدف قرار دادن دانشجویان در فیس بوک (برای تبلیغات)

دانلود-ترجمه-مقاله-هدف-قرار-دادن-دانشجویان-در-فیس-بوک-(برای-تبلیغات)دانلود ترجمه مقاله هدف قرار دادن دانشجویان در فیس بوک (برای تبلیغات)  
ترجمه در قالب فایل Word و قابل ویرایش میباشد 
سال انتشار:2012
تعداد صفحه ترجمه:24
تعداد صفحه فایل انگلیسی:13

 موضوع انگلیسی :Targeting college students on Facebook? How to
stop wasting your money
موضوع فارسی:دانلود ترجمه مقاله هدف قرار دادن دانشجویان در فیس بوک (برای تبلیغات) 
چکیده انگلیسی:Abstract While Facebook usage has seen explosive growth, scant research has
explored returns on advertising dollars marketers invest in this emerging medium. Our
two-stage study of 18- to 25-year-old college students suggests that many of the
advertising dollars consumer goods firms spend on Facebook are likely wasted. This
study highlights that, in addition to staying in touch with friends and relatives,
Facebook users are primarily motivated by three desires: (1) to voyeuristically peer
into others’ lives, (2) to create a distinctive identity for themselves, and (3) to act on
their inner narcissistic tendencies. These motivations also make them poor prospects
for advertisers, as users seem disinterested in Facebook ads and disengaged from
marketers’ attempts to build brands. Herein, we discuss challenges for marketers, as
well as opportunities for building brands and driving sales via Facebook.
# 2012 Kelley School of Business, Indiana University. Published by Elsevier Inc. All
rights reserved
چکیده فارسی:در حالی که کاربرد فیس بوک رشد فزاینده ای داشته است، تحقیق اندکی در رابطه با بازاریاب هایی که بر بازدهی های دلارهای تبلیغاتی سرمایه گذاری کردند، در این رسانه ی در حال ظهور انجام شده است. تحقیق دو مرحله ای ما از دانشجویان 18 و 25 ساله نشان می دهد که بیشتر دلارهای تبلیغاتی مصرف کننده کالاهای شرکت هزینه شده در فیس بوک احتمالاً هدر رفته است. این تحقیق خاطر نشان می کند که غیر از در تماس بودن با دوستان و اقوام، کاربران فیس بوک در درجه اول توسطه سه تمایل برانگیخته می شوند: (1) در زندگی دیگران فضولی کنند، (2) یک هویت متمایز برای خود ایجاد کنند و (3) طبق تمایلات خودشیفتگی درونی خود عمل کنند. این انگیزه ها باعث می شوند انتظارات کمی از تبلیغ کنندگان داشته باشند، زیرا به نظر می رسد که کاربران از تبلیغات فیس بوک خوششان نمی آید و از تلاش های بازاریابان برای برندسازی سر باز می زنند. در اینجا، ما درباره چالش های بازاریابان و فرصت های برند سازی و فروش های وادارنده از طریق فیس بوک صحبت می کنیم.

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد