پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت
پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

دانلود پاورپوینت با موضوع کارگاه آموزشی مدیریت سود/زیان

دانلود پاورپوینت با موضوع کارگاه آموزشی مدیریت سود/زیان

دانلود-پاورپوینت-با-موضوع-کارگاه-آموزشی-مدیریت-سود-زیاندانلود پاورپوینت با موضوع کارگاه آموزشی مدیریت سود/زیان

در قالب ppt و در 59 اسلاید،قابل ویرایش، شامل:



بخشی از متن:افزایش سودآوری یکی از اهداف هر مؤسسه مالی از جمله بانکها است. سودآوری بانکها تحت تأثیر عوامل مختلف داخلی ( قابل کنترل مدیریت بانک از جمله مدیریت پرتفوی دارایی ها و بدهی‌ها، کفایت سرمایه و مدیریت نقدینگی و هزینه ها) و نیز عوامل و شرایط اقتصادی حاکم بر اقتصاد کشور ( از جمله نرخ تورم، رشد اقتصادی، نرخ‌های سود و تسهیلات که به صورت دستوری از طرف بانک مرکزی اعلام می‌گردد و... ) می باشد. 
در این میان علاوه بر سیاست‌های کلی مدیریتی حاکم بر بانک،کارایی واحدهای بانک در ایجاد درآمد و کنترل هزینه از عوامل مهم تعیین کننده سود/زیان می‌باشد به عبارت دیگر  کنترل صحیح هزینه‌ها و افزایش کارایی عملیاتی در جهت افزایش درآمد ، بهبود سودآوری واحدها و به تبع آن بانک را در پی خواهد داشت.
مدیریت سود به طور تلویحی مدیریت هزینه ها و درآمدها می باشد . با توجه به اینکه کسب و کار اصلی بانک جذب منابع مالی و تخصیص آن در قالب تسهیلات اعطایی می باشد عمده ترین هزینه های بانک هزینه جذب منابع و اصلی ترین درآمد بانک، درآمد حاصل از تسهیلات محسوب می گردد و نوع منابع جذب شده و نحوه تخصیص آن با استفاده از ابزارهای مالی در تعیین حاشیه سود بانک نقش مهمی ایفا می نماید. 

دانلود فایل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد