پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت
پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت درس نهم مطالعات اجتماعی پایه هفتم من کجا زندگی می کنم

پاورپوینت درس نهم مطالعات اجتماعی پایه هفتم من کجا زندگی می کنم

                نوع فایل: power point فرمت فایل: ppt and pptx قابل ویرایش 42 اسلاید   قسمتی از متن پاورپوینت: من کجا زندگی می کنم؟ در ادامه شما با دو نفر از فرزندان کشور عزیزمان ایران آشنا می شوید. به توضیحات آنها در مورد مکان زندگیشان دقت کنید. با کمک توضیحات و تصاویری که مشاهده می کنید تفاوت ها و شباهت های محل زندگی این دو نفر را با هم مقایسه کنید. سلام بچه ها نام من بایرام است. و در روستای بنیس زندگی می کنم. روستای ما در دامنه کوه علمدار در آذربایجان شرقی قرار دارد. حتماً حدس زده اید که ما در منطقه سرد زندگی می کنیم. کوه علمدار در تمام سال پوشیده از برف است. خانه های ما دیوارهای ضخیم دارد تا از نفوذ سرما جلوگیری شود. اما تابستان ها هوای خنک و معتدلی داریم. بیشتر مردم این منطقه در دامنه سرسبز این کوه ها دامپروری می کنند. و محصولات دامی و گوشت و لبنیات در اینجا تولید می شود. در باغ های این منطقه درختان زردآلو و سیب کاشته شده اند. صنایع دستی همچون سفالگری در روستای ما رواج دارد. غذای معروف ما کوفته تبریزی است. آیا تا به حال این غ ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد