↓↓ لینک دانلود و خرید پایین توضیحات ↓↓ فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات:26 قسمتی از متن فایل دانلودی : بر کسی پوشیده نیست که در جوامع در حال توسعه امکان دسترسی عموم مردم بهرسانههای نوشتاری (مکتوب) کمتر از کشورهای توسعهیافته است و عامهی مردم اصولاً چندان رغبتی بهمطالعه نشان نمیدهند و کلاً فرهنگ کتابخوانی و خرید روزنامه و نشریه نیز هنوز همهگیر و جزو عادات روانهی مردم نشده است. از اینرو پرداختن بهجایگاه و کارکرد رسانههای گروهی و بهخصوص بررسی نقش و مسئولیت رسانههای فراگیری چون رادیو و تلویزیون که اغلب در این جوامع دولتی و یا در اختیار نهادهای وابسته بهدولتاند، از اهمیت بسیار برخوردار است. در هر حال، نمیتوان از تأثیر گسترده و نفوذی که رسانههای صوتی و تصویری بر افکار عمومی چنین جوامعی بجا ...
ترحمی
چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 22:14