پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت
پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت درباره علائم بالینی

پاورپوینت درباره علائم بالینی

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات   دسته بندی: Powerpoint   نوع فایل: ppt  (قابل ویرایش و آماده پرینت )   تعداد اسلاید: 12  اسلاید  قسمتی از متن فایل دانلودی علائم بالینی بیمار:من خیلی سرما می خورم پزشک:چرااینقدرسرما می خورید؟ بیمار:مثل اینکه بدنم ضعیف شده ،اما لاغرنشده ام وشاید باتزریق این آمپولهای حساسیتی قدری چاق هم شده باشم پزشک :چه علائمی داریدکه بفکرسرماخوردگی می افتید؟ بیمار:اولش گلوم دردمی گیره .آبریزش ازبینی پیدامی کنم و بعدمیریزه توسینه ام وشروع می کنم به سرفه کردن . اخه اول سرمامی خورم وبعدعفونت ریه پیدا می کنم . پزشک :چرافکرمی کنیدعفونت ریه دارید مگرعکس گرفته اید؟ بیمار:نه عکس که ندارم اما وقتی سرفه می کنم چرک ازگلوم بیرون میاد. پزشک:اگرهمراه باسرفه،خلط خارج بشه وحتی رنگش هم تیره باشه حتما نشونه عفونت یاچرک نیست ،مگه شماتب داشتید؟ بیمار:نه تب نداشتم شایدهم داشته ام من که تب گیرندارم دکترگفتندریه ات عفونت کرده پزشک :رنگ خلطتون چه رنگ بود؟ بیمار:رنگش سفیده پزشک :مگه خلط سفیدرنگ میتونه چرکی باشه؟ بیمار: ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد