پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

وصیت نامه کامل شهیدان

وصیت نامه کامل شهیدان

شامل 8 وصیت نامه از شهدا دفاع مقدس با توضیحات کامل و مشخصات شهید - سن و محل و نوع شهادت در قالب فایل ورد مرتب شده و آماده در 19 صفحه آماده چاپ و ویرایش «بسم الله القاصم الجبارین» من به راهی میروم که خدایم در قرآن فرموده است.من در اولین وهله باید از پدر و مادرم که در بزرگ نمودن من از هیچ کوششی دریغ ننمودند تشکر کنم و وقتی دستان پینه بسته خود را به سر و صورتم می کشیدند مرا آسایشی کامل می داد.هرچند که من در برابر این زحمات خدمتی نتوانستم انجام دهم،من از آنان درس بزرگی آموختم؛درس مبارزه با کفار و خائنان به میهن اسلامی.   ای پدر و مادر  و ای خواهران و برادرانم  اگر در حضورتان اشتباه کرده ام مرا ببخشید و اگر می خواهید روحم را شاد نمایید،در شهادتم بر مزارم گریه نکنید تا دشمنانتان بدانند که با اعتقاد،ایمان و اختیار راه پر افتخار شهادت را انتخاب نموده ام و بدانند راهی که می روم راه سرور و سالار شهیدان حسین بن علی(ع) و تمام شهدای راه حق است و  قطره خون ناچیز من درخت تنومند و سربلند اسلام و نهال کوچک انقلاب اسلامی را آبیاری خواهد کرد.   این پیام م ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد