پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت در مورد راهنمای ارزیابی درونی -ارزیابی درونی مبتنی بر هدف در گروه‌های آموزشی -مراحل انجام ارزشیابی درونی-84 اسلاید

پاورپوینت در مورد راهنمای ارزیابی درونی -ارزیابی درونی مبتنی بر هدف در گروه‌های آموزشی -مراحل انجام ارزشیابی درونی-84 اسلاید

قسمتی از اسلاید ها       ارزیابی درونی مبتنی بر هدف در گروه‌های آموزشی   کیفیت یک ارزش اصلی در آموزش عالی بوده ،ضمن ابهام خاصی که همواره در مورد آن وجود داشته، مفاهیم متعددی برای آن متصور است که هر یک از منظری مورد توجه قرار گرفته و هر کدام مورد استفاده خاصی نیز دارد. روشی که برای ارزیابی یا ارزشیابی (evaluation) از کیفیت درآموزش عالی بکار گرفته می‌شود، نیز باید در جهت همان مفهوم از کیفیت باشد که انتخاب کرده و به آن توجه داریم.   این همان تعریفی است که کیفیت را ”تناسب با هدف (fitness for purpose)“ معرفی می‌کند. مثلاً یک برنامه تحصیلی ممکن است برای تربیت افرادی محقق بسیار خوب باشد ولی نه برای تربیت افرادی که در آن حرفه مشغول به کار می شوند.   پس، یکی از رویکردهای علمی در ارزشیابی آموزشی، رویکرد مبتنی بر هدف می باشد. در این راهنما سعی شده است الگوی مناسبی برای اجرای ارزشیابی درونی مبتنی بر هدف در سطح گروه‌های آموزشی در اختیار علاقه‌مندان و مجریان این طرح قرار گیرد. به طور خلاصه در این الگو، گروه عوامل مؤثر در آم ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد