پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

پاورپوینت

دانلود پاورپوینت

آندروپومورفیسم (انسان انگاری) برند: مفهوم، اندازه گیری، و تاثیر آن بر روی شخصیت و وفاداری برند

آندروپومورفیسم (انسان انگاری) برند: مفهوم، اندازه گیری، و تاثیر آن بر روی شخصیت و وفاداری برند

فایل اصلی به صورت پی دی اف و 19 صفحه و ترجمه در قالب ورد و 16 صفحه می باشد چکیده در این تحقیق، ما تصور می‌کنیم انسان انگاری برند به عنوان یک ویژگی از محصولات مارک در رابطه با حدی که این اشیاء تصور می‌شوند هستند در حالیکه آنها دنیای انسانهای واقعی بودند. سپس، ما یک مقیاس انسان انگاری برند را توسعه دادیم که طبیعت چند بعدی از ساختار را می‌گیرد. ...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد