فرمت فایل:(powerpoint) تعداد اسلایدها:108 اسلاید برخی از اسلایدها: دیدگاههای پیرامون مفاهیم ارتباط و اطلاع که شامل مفهوم ارتباط ، مفهوم اطلاع ، فرآیند ارتباط ، انواع ارتباط و مدل های ارتباطی می شود و بخش دوم قسمتی از پیشینه یپژوهش در زمینه ی لرتباطات جمعی است که شامل تبلیغات سیاسی می شود که به تفصیل به هر یک می پردازیم : ابتدا با جمله ای زیبا از برنارسیلوتر فیلسوف و شاعر فرانسوی در قرن 12 م آغاز می کنیم که می گوید : ((ما همچون کودکی هستیم که روی شانه های موجوداتی عظیم ایستاده است اگر می توانیم دورتر و بهتر ببینیم نه از آن روست که دید ما دقیق تر و عمیق تر از آنهاست و یا اینکه از آنها بالاتر هستیم بلکه به این علت است که به برکت عظمت و بزرگی آنها ، بالا رفته ایم )) انسان از دیرباز برای آنکه به زندگی خود معنا ببخشد و واقیعت را بشناسد به نظام های ارتباطی که پیش از او وجود داشته اند یعنی نظام های ارتباطی بدوی که متناسب با شرایط زمانی او بودند متوسل شد . در این دوران ارتباطات جنبه ی دیداری و شنیداری داشت اطلاعات از طریق حواس لامسه ، حرکات چهره و .... از فردی به فرد دی ...