قسمتی از اسلاید ها مدل علمی اصول و مهارت های فروشندگی حرفه ای 1-زیربناها -ویژگی های شخصیتی مناسب -علم و هنر ترغیب مشتریان -وظایف و مسولیت ها -شناخت رفتار خرید خریداران -آشنایی با علم بازاریابی 2- فرایند فروش 1-مشتری یابی 2-برنامه ریزی ملاقات های فروش 3-ملاقات اولیه فروش 4-مصاحبه های فروش یا ارایه مطالب فروش 5-پاسخگویی به ایراد ها و اعتراضات مشتریان 6-نهایی کردن فروش و عقد قرارداد 7-ایجاد روابط بلند مدت و پایدار با مشتریان 8-مدیریت شکایت مشتریان 9-اندازه گیری میزان رضایت مشتریان «ویژگیهای شخصیتی فروشندگان حرفه ای» 1-اهمیت شخصیت فروشندگان مهمترین عامل موفقی ...