فرمت فایل : پاورپوینت قابل ویرایش تعداد اسلاید: 44 قسمتی از پاورپوینت : هدف از این ارایه! مردم چرا و چطور و برای چه کار می کنند؟ چرا بعضی ها از کارشان راضیند و چرا بعضی ها نه؟ ایا رضایت موضوعی مربوط به کار است یا شخصی؟ رضایت و نارضایتی چه شکلی دارد و چطور خود را نشان می دهند؟ آیا رضایت و نارضایتی حد و میزان دارد؟ اشتباهات رایج سازمانها/مدیریتها در راضی نگاه داشتن کارمندانشان چیست توقعات پایه کارکنان برای راضی بودن چیست؟ مردم چرا و چطور و برای چه کار می کنند؟ یافتن ترکیبی مناسب از: چه می توانند بکنند: (دانش و مهارت و قابلیت) چه باید بکنند (دستورالعمل ها و شرح وظایف) چه می خواهند بکنند: (نیازها، انگیزه . . . . ) چرا بعضی ها از کارشان راضیند و چرا بعضی ها نه؟ شناخت و شفاف بودن در مورد نیازهای واقعی خود * ارزشهای مشترک با کار * تاثیرات مثبت و یا منفی محیط، جایگاه اجتماعی، نرخ موفقیت * تفاوتهای فردی (جن ...