لینک دانلود و خرید پایین توضیحات دسته بندی : پاورپوینت نوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت ) تعداد اسلاید : 15 اسلاید قسمتی از متن .ppt : بازاریابی بین المللی فرایند بررسی و انتخاب بازارهای خارجی شروع با جمع آوری اطلاعات مرتبط برای هر کشور حذف کشورهایی که مطلوبیت کمتری دارند تمرکز روی کشورهایی با بیشترین فرصت . عوامل موثر بر انتخاب بازارهای بین المللی اندازه و رشد بازار شرایط سیاسی رقابت شباهت بازار اندازه و رشد بازار هرچه تقاضا برای محصول در کشور دیگر بیشتر باشد بازار آن کشور جذابیت بیشتری برای شرکت دارد . رقابت تعداد رقبا تعیین کننده نحوه رقابت و کیفیت کالا در یک کشور خاص ، میزان سود آوری و توان ورود به آن کشور مهمترین دلیل مشکل بودن تعیین ساختار رقابتی دشوار بودن گردآوری اطلاعات . منابع ثانویه جمع آوری اطلاعات در مورد ساختار رقابتی : راهنمای فایندکس ( مرکز انتشار گزارشهای تحقیقی ایالت متحده و اروپا) نمایندگان کشورها در سفارتخانه ها یا اتاقهای بازرگانی ...